Hello world!

Så, det her er min allerførste blog post!

Lidt om mig: Jeg er kvinde, 31, gift på 2. år, har en søn på næsten 10 og en papdatter på næsten 12.

Jeg bor i Ugerløse v Holbæk. Jeg elsker at sy og er også ret glad for at gå i haven (det er min første – så der sker en hel del fejl – learning by doing). Jeg er lige begyndt at strikke igen efter at have holdt pause i 10 år (jeg var gravid og havde et anfald af økologi-naturligt-lanolin-undertrøjer mm, sådan er det jo..) og er igang med mit første par strømper..

Jeg har en web-shop, hvor jeg sælger Onion symønstre til udlandet og også sælger de engelske oversættelser jeg laver. Jeg overvejer også at tage noget garn ind i shoppen, men det kigger jeg lige på sommeren over.

Mit rigtige arbejde gider jeg ikke at skrive om lige nu (det skulle så gerne fortælle en ting eller to :-))

Well this in the first blog-posting I’ve ever done… I’m going to be yet another one writing for my self and a small group of people just like me..

I’m 31, Danish, living in a very small village Ugerløse, which is about 60 km from Copenhagen… I have a web-shop where I sell Onion sewing patterns. I love sewing and gardening (have my first garden – so there’s plenty of room for mistakes)

I just started knitting again after a 10 year break (I was pregnant and into eco-all natural-lanolin is good-crazyness) and might be blogging about that, too.

Leave a Reply

