Nåmen.. Hvad sker der så?

Jeg har fået min første sok færdig – og er meget meget stolt. Nu skal jeg så i gang med nr 2 – og det svære bliver jo så at få den til at være identisk med den første!

My first sockMy first sockI finished my first sock! I’m very proud of myself and am now starting sock number two – the tricky thing  is going to be making the socks identical!My first sockMy first sockMy first sockMy first sockMy first sock

3 responses to “Nåmen.. Hvad sker der så?

  1. Hej
    Velkommen til blogverdenen. Jeg glæder mig til at følge med her. Din sok ser rigtig fin ud og selvfølgelig blir den næste identisk.
    Kh Jane

  2. Hej og velkommen. Et sokketip til velkomst:
    Når jeg strikker sokker lader jeg dem følges ad. Først det ene skaft og så (på et andet sæt pinde)det andet skaft. Så den første hæl og dernæste den anden hæl osv. Jeg synes det hjælper til at få dem nogenlunde ens🙂

Leave a Reply

