Post!

Jeg vil lige vise hvad posten kom med i dag:

Threads Magazine

Det nyeste Threads Magazine! Yeah! Hvis du ikke kender det, så kan jeg betro dig at det er et vildt godt sy-magasin. Ikke sådan et m mønstre (som Kreative Kvinder og Burda og hvad de hedder alle sammen), men simpelthen et magasin fuldt af diverse teknikker, der lige hiver syningen op på et højere niveau!

Og så vil jeg da også lige vise….

sokker

.. hvor langt jeg er kommet med mine sokker!

I morgen skal jeg ned til garn-damen igen – hun skal hjælpe mig med at vælge, hvad jeg skal strikke i min ferie (jeg tror det bliver et sjal eller en cardigan)! 

Mail!

Look what I got in the mail today – the newest issue of Threads Magazine. Yeah! If you don’t know it, try it – it’s a great sewing magazine, filled with interesting sewing techniques!

I also want to show you how far along my socks are! Tomorrow I’m going back to the Yarn-lady so she can help me decide what to knit (or crochet) on my vacation (I’m thinking a shawl or a cardigan!) 

Leave a Reply

