Rrrrrrrrr……..Rrrrrrrrr

Knirke hygger sig

Knirke

– hun spinder og gør det næsten umuligt at få noget arbejde gjort. Hun er en dejlig sortsølv somali kat – født i Australien, men nu nyder hun sit otium her hos os, sammen m datteren Koda – og gamle-missen Iantha.

De sviner og forstyrrer og larmer.

Men jeg kan ikke forestille mig et liv uden!

Knirke is having a good time.

– She’s purring and makes it impossible to get any work done. She’s a wonderfull blacksilver somali. Born in Australia, and now enjoying retirement  here with us, her daughter Koda and the grumpy Iantha.

They make a mess and disturb all the time.

But I can’t imaging life without them!

2 responses to “Rrrrrrrrr……..Rrrrrrrrr

  1. Hvor er det en fin kat! Jeg har det ligesom dig. Nogle dage er jeg ved at gå ud af mit gode skind over pelstotter overalt. Og hvorfor skal de altid ligge på tastaturet eller i avisen når man skal bruge det.

    OG nej jeg ville ikke undvære hende for noget:)

  2. Nåårrrh en sød og lækker missekat du har dig der!!!! :):) Min hellige Birma misse fælder også som en sindssyg nogen gange og så får jeg knopper…. Men næste gang hun kommer spindende er hun tilgivet😉

Leave a Reply

