Ei men helt ærlig…

Hvor mange små poser og flasker m krydderi bør man egentlig have stående i sit skab?

spice girl

.. ikke så mange! Der er nu rydtet op og posernes indhold er kommet på glas m etiket. Dagens husmor-ting! (så skal jeg lige finde min bog og slappe!)

Men nu hvor vi taler om krydderier… Er der så en eller anden klog der ved hvornår man skal plukke krydderier fra haven, hvis man gerne vil tørre dem? Og hvordan er det bedst at gøre (hvor skal de hænges og hvor længe)? 

Oh come on!

How many little bags and glasses w spices does one family really need?

Not that many – they are now neatly organized (some were organized directly into the bin) in small jars with labels. The house-wife job of today (and now, where is my book?) 

BUt now that we are on the subject of spices… Does anuone know when you are supposed to pick herbs from the garden if you want to dry your own? And what is the best procedure (hang them to dry for how long? And where?)

2 responses to “Ei men helt ærlig…

  1. det ligner mit skab😉

    Jeg så hos Tina at du søgte opskrift på bølgetæppe – send mig en mail og jeg sender en stak opskrifter til dig.

    B

  2. Pingback: Krydderurter « Uld og Urter

Leave a Reply

