Testing..

Jeg måtte jo også lige tage den test som Tina og Ella har prøvet… Og jeg er en ESFJ – og jeg er beskrevet meget godt af den beskrivelse, må jeg sige.. Som karriere foreslår den bl.a. lærer og social-worker (men også salg og service). Jo, det kan jeg måske så ikke løbe fra..

While it was raining, I too had to try the  test that Tina and Ella has been writing about. I’m an ESFJ and the desription is eerily accurate! ALso, for carrieres they advice that I should be a teacher or socialworker (or I could work in selling and service).. Yup – That’s pretty much me!

Leave a Reply

