mit nye hjem – my new home

Flere har spurgt efter flere billeder af mit nye hus. Og det skal I da se!

Vi er godt i gang med salget af dette hus – har fremvisninger planlagt – og flere åbne huse de følgende week-end’er, så det skal nok gå. Næsten hver dag kører jeg forbi det nye hus på vejen hjem, og bliver så glad, og glæder mig afsindigt til det virkelig er vores – så jeg kan rykke ind (og tage i IKEA og shoppe :-))

Se nu her:

Det første billeder viser indgangen til huset fra indkørslen. En vognport med glasdøre… Det var dette syn jeg først forelskede mig i på min gåtur. Bedårende, synes jeg

entrance

Og her er så synet fra modsatte retning:

patio with entrance

Og en anden vinkel:

patio

Og så lidt fra selve huset (det er jo altså ikke vores møbler!). Stuen og spisestuen:

livingroom

diningroom

Fint, ikk’?

Jeg glæder mig!!!

People have been asking about more pictures of my new home. And of course I’ll show you!

The sale of our current house is moving along.. We have people coming and seeing it several times this week-end, so we’ll be allright.

I drive by the new house almost everyday on my way home from work, and become so happy everytime I see it and think about that I am going to live there soon.I’m so looking forward to it! ANd to placing the furniture and going mad in IKEA🙂

Now look at this:

The first picture shows the entrance from the driveway. I don’t know the correct english term, but I would call it a carriage door, now with a glass door… This was the sight I fell in love with when I first saw the house on my walk. ISn’t it cute?

The second picture shows it rom the opposite angle, and the third is yet another angle.

Then are the pictures of the living room and the dining room (the furniture isn’t ours!).

Nice, isn’t it? I can hardly wait!

4 responses to “mit nye hjem – my new home

  1. Meget, det er SÅ spændende, når man skal flytte. Det ser rigtig dejligt ud! God weekend til dig!

  2. Oh Maria, it is beeeeeauuutiful! I am so happy for you!

  3. Det ligner bestemt et hus, der også kunne falde i min smag !!

    Kh Dorte

  4. Pingback: pause « Uld og Urter

Leave a Reply

