skidt.. /cr*p..

Tirsdag blev jeg overfaldet. Fysisk. Af en elev. Fra 2.klasse. Med en stol – faktisk flere + et bord. Fysisk er jeg ok – psykisk er jeg lidt smadret. Der kom godt nok adrenalin på. Men jeg har haft fri og været til psykolog og nu er dt week-end og det skal nok blive fint igen. Som psykologen sagde – det er en kraftanstrengelse både mentalt og for kroppen at have sådan noget til at ske – og det er normalt at man er noget tid om at komme sig – også fysisk.

Barnet er sådan et med en masse bogstaver foran, der skal være plads til i den rummelige folkeskole. Jeg er blevet forsikret om at jeg gjorde alt det rigtige – og det føler jeg også selv. Men det var jo ikkenok. Det er jo farligt at have ham der. Og det er synd for ham, synes jeg. For han er jo også en sød dreng, når det hele ikke går i kaos for ham. Og jeg kan faktisk godt li ham.

 I dag begynder European Pattern Review week-end. Og jeg er ikke med, for første gang. Øv. Men jeg kan ikke rigtig overskue det lige nu.

Tuesday I was attacked. Physically. By a student. From second grade. With a chair – well more chairs, actually + a table. Physically I’m ok – psykologically I’m a little off. The adrenalin was high. But I had a day off and went to a psykologist and now it’s week-end and it is going to be ok.  As the psykologist said – it takes a lot of energy, both mentally and physicaly to have an experience like that, it takes time.

The kid has a diagnosis with a lot of letters. I have been assured that I did everything right – and that’s also how I feel. But I still also feel guilty. Because now it’s too dangerous to have him at school. And I feel sorry for him. Because he is also a nice boy, when his head isn’t in chaos. And I actually like him.

Today the European Pattern Review Week-end begins. And I’m not there, for the first time. I feel like I’m missing out – but also I’m glad I cancelled, because it would have been too much for me. 

Leave a Reply

