Valg

Øj, det er spændende!

Jeg har for en gangs skyld været helt vild meget i tvivl – det stod mellem to partier – på hver sin side (i øjeblikket), om man så må sige – det ene ligesom en udløber a det andet… Der var tanker om at stemme taktisk og alt muligt – men da jeg stod i boksen blev det klart, krydset blev sat hvor jeg plejer at sætte det- og jeg glæder mig nu til en valgaften m stegt flæsk og det hele, hvor jeg skal sidde og holde øje med om vi måske får en kvindelig statminister….

Burde man egentlig ikke have fri dagen efter et valg? Når man nu skal sidde og se flimmer til klokken mange…

This post is about the election for the parlament today. I had my doubts, but ended up voting what I usually do – and now it’s so exciting – it’s really close – to see if we finally get a female primeminister!

5 responses to “Valg

  1. oooh interesting. I think more and more females will get into leading positions all over the world. I’ll call you soon but at the moment I’m not allowed to talk… gnarf…

  2. Ja det fik vi jo så Gudskelov ikke, hvis det er Helle Thorning du mener….

  3. Næ, det gjorde vi ikke – og det er sådan set ok. Men det ærgrer mig godt nok at DF får så meget magt – igen!

  4. Sweetie – we didn’t get the female primeminister this time.. We’ll talk really soon! Get better!

  5. Too bad about the election. 😦

Leave a Reply

