Post! – Mail!

Hvor var det dejligt at åbne postkassen i dag! Ikke mindre end 3 dejlige breve!

Først fra Lene:

fralene.jpg

Skønne ærteblomstfrø som hun selv har høstet sidste år. Og et dejligt kort, også. Jeg glæder mig til at så frøene meget snart!

Der var også en pakke fra min søde tyske veninde Tini:

fratini.jpg

Garn, som jeg nok skal få glæde af og et dejligt håndskrevet brev (det er sjældent efterhånden at man får sådan et, synes jeg). Tini går på aftenskole for at lære dansk – så hun kan kommunikere bl.a. m vores unger. Og hun er blevet rigtig god eterhånden. SÅledes er en del af brevet faktisk skrevet på dansk! Super godt klaret, Tini! Og tak!

Mindre personligt, men stadig godt, er pakken fra Impecta:

impecta.jpg

 – hele min bestilling kunne være i en A5 kuvert (det er altså ikke det værste at shoppe, sådan nogle frø). Jeg skal til at så Dahlia i week-end’en. Men først må jeg hellere smutte – en aften med lærermøde venter….

It was great opening the mail box today – 3 letters all for me!

First I got a letter from Lene . She has send me Sweat Pea seeds that she harvested herself last year.

Then Tini send me some yarn – and a handwritten letter! Some of it was even written in Danish. Great job, Sweetie, and Thanks!

And then my order from Impecta seeds arrived. I’m going to have to sow the Dahlias this week-end. I can’t wait to start, but first I have a staff meeting at school tonight, so I better be going!

2 responses to “Post! – Mail!

  1. velbekommer. Aftenskole er rigtig godt. vi er 6 voksene og Anne, hun er dansk🙂 men skriver dansk er en storerer (?) problem (than?) snakker. er du skrever din brever med computer? Jeg var med min farmor og hun har ikke computer. Hun er 93 år gammle.

  2. A great mail day indeed!

Leave a Reply

