woodland – the end :-)

Øj, det her indlæg har ligget og været kladde længe!

For det er faktisk over en måned siden at jeg blev færdig med Woodland tørklædet. Og jeg blokkede det og har siden båret det næsten hver eneste dag, enten som tørklæde eller som sjal. Det er dejligt blødt, og varmer godt – og er pænt!

 woodland4

Der er et par rækker fejl, som jeg ikke lige kunne overskue at trævle op. Som tæppevæverne siger: kun gud er ufejlbarlig.

Det var første gang jeg prøvede at strikke hulmønster-strik, og det var ikke så svært som jeg havde frygtet, faktisk ret sjovt. Det skal jeg prøve mere af!

Jeg ville egentlig vise et billede af mig med det på, men de blev alle slørede, så måske en anden dag…

Garnet er hedder Milano og er fra DagliBrugsen. Det er en mohair/akryl blanding. Jeg bruger resterne til et par pulsvarmere, som jeg vist skal skynde mig at få færdige hvis jeg skal nå at bruge dem i år (siger jeg, mens der ligger 10 cm sne i haven). 

This post has been in the template state for a long time.

It’s been over a month since I finished the Woodland scarf. I blocked it and waited until it dried and have worn it almost every day, either as a scarf or a shawl, since then (maybe it’s time for a wash :-)) It’s nice and soft and warm, and pretty too!

There are rows filled with mistakes, but as the carpet weavers says: Only god makes no mistakes…

This was my first time doing lace, and it wasn’t as difficult as I had feared. In fact it was great fun – and I’m going to knit more lace in the future!

The yarn is called Milano and is from the local convinience store, where my son bought it for me for christmas. It’s a mohair/acrylic blend.

The remains are being used for some fingerless gloves, that I need to hurry up finishing if I’m going to wear them this season (says I, while there are 4″ of snow in my garden).

One response to “woodland – the end :-)

  1. The lace looks lovely, and I can’t see any mistakes🙂

Leave a Reply

